- از خستگی زیاد، کم خوابی ، استرس و عصبانیت بپرهیزیم.
- از اخم کردن ، انداختن چین و چروک و کشیدن پوست صورت خودداری کنیم.
- هنگام حرف زدن و فکر کردن به عضلات صورت فشار نیاوریم.
- اگر هنگام نگرانی، هیجان، تفکر و… عضلات چهره را به شکل خاصی تغییر داده‏ایم ، به محض آن که متوجه شدیم ، وضع عادی به صورت خود بدهیم.

- آشامیدن 8-5 لیوان آب در طول روز باعث شفاف شدن پوست شده ، سموم را از بدن دفع می‏کند.
- از مواد غذایی سرشار از ویتامین ، غذاهای کم چرب و تازه، میوه ، سبزی و لبنیات استفاده کنیم.
- افزایش و کاهش متناوب وزن، اثر نامطلوبی بر پوست خواهد داشت، بنابراین مراقب وزن خود باشیم.
- از لوازم آرایشی بدلیل اختلال در فعالیتهای طبیعی پوست کمتر استفاده کنیم.
- اشعه ماوراء بنفش نور خورشید، موثرترین عامل در ایجاد پیری و لک‏های پوستی است.
- هرگز بدون استفاده از کرم‏های ضد آفتاب متناسب با نوع پوست خود و با ) SPFضریب محافظت در برابر آفتاب ) بالای 15 در معرض تابش نور آفتاب قرار نگیریم، زیرا باعث ایجاد مشکلات پوستی از جمله خشکی پوست ، سوختگی و سرطان پوست می‏شود.
- هر نوع ضدآفتاب با هر)SPFضریب محافظت در برابر آفتاب ) ، بیشتر از سه ساعت روی پوست موثر نیست و باید بعد از 3 ساعت مجدداً استفاده کنیم.
- بیشترین مقدار اشعه خورشید در فاصله زمانی 10 صبح تا 3 بعدازظهر به زمین می‏رسد. بهتر است در این فاصله زمانی از قرار گرفتن مستقیم در برابر اشعه آفتاب خودداری کنیم.
- برای حفاظت کامل پوست در برابر تشعشات مضر نور خورشید، علاوه بر مصرف کرم های ضد آفتاب از پوشش‏هایی مانند کلاه ، لباسهای آستین دار و دستکش استفاده کنیم.
- در صورت داشتن پوستی چرب، هرگز بدون مشورت با پزشک یا متخصص پوست از هر صابونی برای شستن صورت خود استفاده نکنیم زیرا صابون‏های که مواد قلیایی بالایی دارند می‏توانند سبب آسیب شدید پوستی شوند.
- گرد و غبار و دودی که در پایان روز روی پوست می‏نشیند هر شب با کمک مواد پاک کننده کاملاً تمیز کنیم و سپس کرم مرطوب کننده مصرف نماییم.
- در صورت بروز هرگونه تغییر در شکل و قوام پوست و خال‏های پوستی ، بلافاصله به متخصص پوست مراجعه کنیم.
- بعد از سن 30 سالگی، برای جلوگیری از پیدایش تغییرات سنی غیرقابل برگشت، حتماً از کرم‏های مناسب و حافظ قوام پوست صورت و دور چشم و لب استفاده کنیم.
- فقط از محصولات آرایشی _ بهداشتی شناخته شده و معتبر استفاده کنیم.
- در صورت حساسیت وخارش پوست بدنبال مصرف محصولات آرایشی _ بهداشتی ، مصرف آن را متوقف نماییم و از محصول ملایم‏تری ( با توصیه پزشک) استفاه کنیم.
- هرگز بدون شستن آرایش صورت به رختخواب نرویم، زیرا خوابیدن با صورت آرایش کرده، علاوه بر فشار بر پوست و پیری زودرس سبب پف آلود نمودن پوست صورت در صبح روز بعد نیز می‏شود.
- بعد از تعریق و انجام فعالیت‏های ورزشی حتماً استحمام کنیم، تا چربی، مواد سمی و دفعی ناشی از تعریق پوست شسته شوند و سپس از یک مرطوب کننده مناسب برای بازگرداندن رطوبت به پوست استفاده کنیم .
- در صورت داشتن پوست خشک ، بهتر است از کرم‏های چرب کننده نیز استفاده نمایید.
- برای انجام اعمال جراحی و زیبایی، به پزشک متخصص مراجعه کنیم و از مراجعه به افراد غیر متخصص بپرهیزیم.
اپیلاسیون کار سیار - شماره تماس برای خانم ها: 09140848217
ایجاد مزاحمت از طرف آقایان پیگرد قانونی دارد.